بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باید هم بسوزید،چون تیم شما "" امـیـــــــــر خـــان "" ندارد!

http://ups.night-skin.com/up-92-05/157893-942.jpg

حالا اگر آقای شیرینی معتقد است استقلالی ها توانسته اند بازیکنان ملی پوشی که اکثرا تا فصل قبل حداقل  خیلی کمتر به اردوی تیم ملی دعوت می شدند را توانسته در تیمشان نگه دارند به دلیل داشتن امکانات مالی مناسب بوده،خوب اجازه بدهیم با این طرز تفکر بسوزد و غصه بخورد!
اما باید به این عزیز قرمزی و سایر دوستان پرسپولیسی یادآوری کنیم که اتفاقا استقلالی ها نتنها نتوانستند به ملی پوشان خودبازیکنی اضافه کنن،حتی مجتبی جباری،فرزاد حاتمی و علی حمودی را نیز از دست داده اند و فقط توانستند آندو تیموریان را جایگزین یکی از ملی پوشان خود کنند که این قرمزدوستان نباید انتظار آنرا می داشتند که آندوی که دست پرورده خود باشگاه استقلال بوده و حالا که تصمیم گرفته در ایران فوتبالش را ادامه بدهد به تیمی جز استقلال می پیوسته است!
نکته:آقای شیرینی به شما توصیه میکنیم به بازیکنان حریفانتان زیاد توجه نکنید،شما باید به هواداران خود بابت اینکه بازیکنان ملی پوشی چون شهاب گردان،محمد قاضی،کریم انصاری فرد و حتی حسین ماهینی و ...را که ابتدای فصل دوازدهم به عنوان بازیکن ملی پوش و ستاره به تیم خودتان اضافه کردید چه بلای برسرشان آوردید که از اواسط فصل و بخصوص در هفته های پایانی فصل پیش حتی در لیست 25 نفره سرمربی تیم ملی هم قرار نمی گرفتند!
شما اگر فرق توانایی های امیر قلعه نویی با سایر مربیان لیگ برتری را می دانستید از جملات شیرین گونه به زبانتان نمی آوردید که باعث خنده و به سخره گرفتن جماعت استقلالی و حتی دیگر فوتبالدوستان ایرانی شوید!
تلنگر:احتمالا پایان فصل سیزدهم جای دیرتان هم میسوزد که چرا از نعمت سرمربی چون قلعه نویی باز هم محروم بوده اید!


نظرات شما عزیزان:

s.s
ساعت5:35---1 مرداد 1392
سلامدوست عزیز،واااقعا وبلاگ زیبایی داریمیخواستم اگه مایل باشی باهم تبادل لینک کنیم//حالااگه مایل بودی بیاوبلاگم و توادامه مطلب برام یه نظربذار تا باهم تبادل لینک کنیم،،راستی آدرس وبلاگت رو هم تونظربگو تا بشناسمت
باتشکر
http://dehkadehdownload.parspa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,بازیکنان ملی پوش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com